Returnare produse

Daca esti nemultumit(a) de produsele cumparate de la Plast3D.ro si vrei sa renunti la cuomanda si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile calendaristice, conform dispozitiilor UG nr. 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Un produs poate fi returnat/schimbat o singura data.

Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de către consumator. Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul Plast3D.ro.

In termen de maxim 14 zile de la primirea produsului, aveti dreptul sa ne notificati in scris ca renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. Notificarea o puteti face prin formularul de returnare sau pe e-email.

Accesati aici Formularul de returnare produse

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Conform UG nr. 34/2014, clientul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente transportului tur/retur al produselor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi re-vandut, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Nu sunt acceptate pentru returnare produsele ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi etc.

 

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.

Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Cititi si detaliile despre PLATA si LIVRARE

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor te rugam sa ne contactezi pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe …………….

Produsele se pot returna doar prin aceasi metoda de livrare prin care au fost trimise. Produsele vor fi returnate la adresa mentionata in sectiunea Contact. Pentru produsele returnate prin Posta Romana pe mandatul postal, la rubrica Destinatar, trebuie trecut numele societatii SC Plast3D Kaisha SRL.

Produsele primite defecte

In eventualitatea primirii unui produs nefunctional sau care prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit, cu conditia sesizarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Clientul are dreptul sa solicite returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Plast3D.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform , se va restitui contravaloarea produsului. Returnarea produsului se face pe cheltuiala Plast3D.ro.

Pentru a returna un produs acest formular trebuie sa fie completat in intregime, si iti vom raspunde prin e-mail in termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Te rugam sa folosesti o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea in timpul tranzitului.

 

Produse care nu se pot returna cf O.U.G. 34/2014 
art 3
b) avand ca obiect serviciile de sănătate furnizate pacientilor de către cadrele medicale pentru
evaluarea, mentinerea sau refacerea stării lor de sănătate, inclusiv prescrierea, eliberarea şi
furnizarea de medicamente şi dispozitive medicale, indiferent dacă acestea sunt sau nu furnizate in
cadrul unor unităti medicale;
art 16
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau
personalizate in mod clar;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sănătătii sau din
motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

Produsele care se incadreaza la comanda speciala nu pot fi returnate.

 

Retur produse

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
  • 2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri

Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii CEL.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. CEL.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care CEL.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Exceptii:

Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

  1. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)
  2. Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
  3. Extensii de garantii etc.
  4. CD-uri desigilate
  5. Poti returna anvelopele, jantele, produsele de electrica auto, cele de intretinere & cosmetic auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
  6. Casti intraauriculare
  7. Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora
  8. Asigurarile auto
  9. Jucariile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate
  10. Cartile care prezinta urme de utilizare
  11. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate (in aceasta categorie intra si sistemele Diaxxa si cele asamblate la cerere)

DE RETINUT!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. (informatii aici)

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda la sediul nostru se percepe un comision de 3.5%. Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1%.

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar sau se poate ridica numerar personal de la sediul nostru (daca plata a fost facuta numerar).

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa accesati pagina de reclamatii.

Welcome!

This is popup preview that you can fill with any content you want.

The plugin include some shortcodes, you can read more about them at the bottom of this page. The main 3 sections to configure the popup are:

Appearance: Where you edit the look and feel of the popup.
Display Rules: Here you choose on which page to display the popup (Set to all by default)
Display options: Some important settings about the plugin, being the more important trigger action.